Lille Neo

Det är väl bara att erkänna att jag inte är bloggdrottning när det kommer till antalet inlägg… Jag kämpar vidare och försöker hitta tiden att blogga. Det tar väl inte så lång tid tänker ni nu, men eftersom jag är lite perfektionistiskt lagd så vill jag ge er snygga collage med flera olika bilder från de olika fototillfällen jag har haft och det är där det har tagit tid. Jag har suttit och pillat för att få ihop snygga ramar och en snygg design på mina collage. Nu har jag hittat en fantastiskt litet insticksprogram till Photoshop som skapar collaget åt mig! FANTASTISKT, man kan undra varför ingen berättat det för mig förrän nu (eller varför jag inte kommit mig för att fråga mina kollegor i branschen hur de gör)!

Här kommer första resultatet av det lilla insticksprogrammet. Neo, 1 år, och hans familj har precis fått sina bilder efter att ha haft lite beslutsångest i urvalsprocessen, här är några av de bilder de slutgiltigt valde… visst är han väl alldeles bedårande söt?

 

Kommentera

